سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶

برگزاری نشست «کتاب‌خوان» ویژه بانوان کتابخانه عمومی نرگس قم

برگزاری نشست «کتاب‌خوان» ویژه بانوان کتابخانه عمومی نرگس قم

کتابخانه عمومی نرگس قم با برگزاری نشست «کتاب‌خوان» ویژه بانوان، پذیرای جمعی از بانوان عضو و علاقه‌مند به کتاب و کتابخوانی بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم، نشست «کتاب‌خوان» ویژه بانوان با حضور شماری از بانوان عضو کتابخانه و جمعی از بانوان علاقه‌مند به کتاب و کتابخوانی در کتابخانه عمومی نرگس قم برگزار شد.

در این نشست کتاب‌های «رازهایی درباره زندگی که هر فرد باید بداند» نوشته باربارا دی. آنجلیس، توسط سمانه کرمی؛ «جاناتان مرغ دریایی» نوشته ریچارد باخ، توسط ملیحه کرمی؛ «اینک شوکران؛ جلد سوم» نوشته زینب عزیزمحمدی، توسط سیده‌فاطمه رئیسی؛ «من گنجشک نیستم» نوشته مصطفی مستور، توسط بهجت‌الملوک گرامیان؛ «سه کتاب» نوشته زویا پیرزاد، توسط معصومه محمدی‌زاد؛ «هلمن کلر» نوشته استوارت و پالی آن، توسط زهره هدایتی و «پدر - عشق - پسر» نوشته سیدمهدی شجاعی، توسط ژاله زارعی معرفی و تجربه خواندن آنها با حاضرین به اشتراک گذاشته شد.

عذرا سادات حکیم مسئول کتابخانه نرگس در حاشیه برگزاری این برنامه در گفتگو با روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هر ماه یک نشست کتاب‌خوان در کتابخانه دایر خوهد شد. همچنین با رایزنی‌هایی که با مدیران مدارس انجام شده، در شش ماهه دوم سال این نشست‌ها در مدارس نیز برگزار می‌شوند.

سلسله نشست‌های «کتاب‌خوان» به منظور اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می‌شود و در آن کتابداران، نویسندگان، فعالان فرهنگی، اهالی رسانه، اعضای کتابخانه‌های عمومی و همه علاقه‌مندان به کتاب‌خوانی، به معرفی کتاب‌های موردنظر خود می‌پردازند و در جلساتی که در فضایی صمیمی و با محوریت کتاب برگزار می‌شود، افراد شرکت‌کننده تجربیات مطالعاتی خود را برای استفاده سایر علاقه‌مندان کتاب و کتاب‌خوانی به اشتراک می‌گذارند.